Rozhulaj swój projekt razem z nami!
PROJEKT ZAKOŃCZONY SUKCESEM
Zaplanuj swój projekt tak, by zakończył się sukcesem!
Tytuł projektu powinien w pełni oddawać jego charakter.
Masz do dyspozycji ograniczoną liczbę znaków. Nie zmarnuj ich!

Pamiętaj, że projekty można wyszukiwać również po tytule. Użyj więc słów, które
pomogą Twoim znajomym wyszukać Twój projekt, mogą to być np.: tytuł Twojej książki,
Twoje prawdziwe imię i nazwisko przy planowanej wystawie prac (Wystawa grafik Jana Kowalskiego) etc.

Skrócony opis projektu, czyli dobre pierwsze wrażenie!
Skrócony opis projektu to nie to samo, co główny opis projektu i nie jest jego
początkiem.


Skrócony opis jest widoczny już na stronie głównej platformy, w kafelku
prezentującym Twój projekt. Koniecznie zadbaj więc o to, aby był czytelny, chwytliwy
i zwracający uwagę. Masz do dyspozycji ograniczoną liczbę znaków.

Wypełniając formularz zgłoszeniowy, będziesz miał podgląd na rzeczywisty obraz
skróconego opisu.
Główny opis projektu
Tak jak produkt ocenia się po opakowaniu, tak Twój projekt będzie kusił opisem.
Zrób więc wszystko, by był na tyle ciekawy, aby chciało się go „kupić”!


Masz do dyspozycji aż 6000 znaków! Pamiętaj jednak, że chcesz zachęcić do wsparcia
Twojego projektu, nie zniechęcaj więc „przegadanym” opisem.
Sprawdź ogłoszenia na Bazarze Kulturalnym. Być może profesjonalny copywriter
będzie mógł Ci pomóc!

Zadbaj również o estetykę przekazu. Nikt nie lubi czytać jednolitego, długiego
tekstu. W edycji opisu masz do dyspozycji dwa rodzaje kolorów, różne wielkości
czcionek, bold, kursywę, podkreślenia, punktory...

Pole, w którym umieszczasz opis, odzwierciedla rzeczywistą szerokość pola opisu
projektu. Możesz więc od razu ocenić estetykę, podział treści na poszczególne
akapity, poprawność przenoszenia wyrazów etc.
Zdjęcia i filmy
Dobrej jakości zdjęcia i filmy zwiększą zainteresowanie Twoim projektem i wzmocnią
siłę jego przekazu. Dlatego najatrakcyjniejszą fotografię wybierz jako główną – czyli
tę, która jest widoczna na stronie głównej platformy Kulturahula.pl oraz jest
udostępniana w portalach społecznościowych.

Możesz dodać 5 zdjęć, ilustracji, wizualizacji... o łącznej wadze 10 MB, w jednym
z następujących formatów: JPEG, PNG, GIF. Najkorzystniej będą wyglądały te w
układzie poziomym.

Podczas tworzenia projektu, w jego edycji, zdjęcia i filmy udostępnione przez Ciebie
będą widoczne w ich docelowym formacie. Sprawdź, czy umieszczone przez Ciebie
materiały są odpowiedniej jakości – rozdzielczość zdjęć, jakość materiału filmowego
etc.

Pamiętaj, że możesz korzystać tylko z tych materiałów, które masz prawo
wykorzystywać i udostępniać, nie naruszając przy tym praw osób trzecich.
Czas trwania projektu
Złap idealną równowagę!

Masz do dyspozycji od 14 do 84 dni. Czas powinien być odpowiednio długi,
żeby informacja o Twoim projekcie dotarła do wszystkich Twoich znajomych
i znajomych ich znajomych.

Nie pozwól jednak, by inni „zmęczyli się” tematem. Nie możesz opowiadać
o swoim projekcie w nieskończoność, bo przestaniesz przyciągać uwagę.
Lepiej zintensyfikować działania w krótszym czasie!
Kwota wsparcia
Mierz siły na zamiary!

Zastanów się, ilu masz znajomych i jak bardzo Cię lubią ;-) Oceń trzeźwo atrakcyjność
Twojego projektu oraz weź pod uwagę czas, jaki sobie założyłeś. Kwota wsparcia
musi być realna do uzyskania.

Z drugiej strony otrzymane wsparcie musi być wystarczające, abyś mógł zrealizować
projekt, pokryć koszty przygotowania nagród i ich wysyłki oraz przekazać
10% prowizji dla Kulturahula.pl.
Nagrody
Wszyscy je kochamy, nawet jeśli nie mówimy tego głośno!

Im większa różnorodność nagród, tym lepiej. To pozwoli Wspierającym na swobodną
decyzję o wysokości wsparcia.

Pamiętaj też, że firmy mogą zaoferować wyższe wsparcie – na przykład za
umieszczenie logotypu w publikacji. Pomyśl, do jakich firm mógłbyś wysłać informacje o
swoim projekcie.

Nazywaj swoje nagrody precyzyjnie i bolduj nagłówki.
Jesteś autorem projektu
― przedstaw się!
Twoje starania na niewiele się zdadzą, jeśli będziesz anonimowy. Ludzie chcą
wiedzieć, komu pomagają! Uzupełnij informacje o sobie i udostępnij swoje zdjęcie.
Nawet jeśli wydaje się Tobie, że jesteś niefotogeniczny. Pewnie tylko Ty tak
myślisz ;-)

Musisz być wiarygodny, a znajomi, którzy odnajdą Twój projekt, muszą wiedzieć,
że jest on faktycznie Twój!
O swoim projekcie mów,
informuj, opowiadaj,
udostępniaj, wysyłaj...
Czyli działaj tak aktywnie, jak tylko będzie to możliwe!

Od tego zależy powodzenie Twojego projektu.

Twoja aktywność świadczy również o Twoim zaangażowaniu.
Żeby inni chcieli się dla Ciebie starać, najpierw musisz postarać się Ty!
Bądź w kontakcie!
Wysyłaj zmiany statusu swojego projektu. Pozyskanie patrona medialnego, artykuł
w prasie czy audycja radiowa o Twoim projekcie podnosi jego atrakcyjność
i wiarygodność. Umieszczaj te informacje w aktualnościach projektu.

Możesz również wysyłać wiadomości do wszystkich wspierających Twój projekt,
korzystając ze skrzynki wewnętrznej.

Pamiętaj, że w obu przypadkach 70 pierwszych znaków Twojej informacji wyświetli
się w mailu systemowym, wysyłanym na prywatne adresy mailowe do wszystkich
Wspierających Twój projekt ;-)
Podsumowując… nie jest tak trudno! I przecież masz fantastyczny projekt,
którym na pewno zarazisz innych! Niech jego prezentacja odzwierciedla Twoją
pasję i Twój entuzjazm, a inni na pewno też pokochają Twój projekt. I później to oni
będą się chwalić, że wsparli tak fantastyczne przedsięwzięcie!

To co? Do dzieła!
ZAŁÓŻ PROJEKT
Home > Handbook
© kulturahula.pl 2017